Veelgestelde vragen
1. Wanneer is mijn reservering definitief?
Als we de boeking per e-mail bevestig hebben.
2 Hoeveel dagen huur ik de spullen?
Je huurt de spullen voor 1 dag. De levering en het ophalen de spullen wordt in overleg gedaan.
3. Is er een minimumbedrag?
Voor het afhalen is er geen minimumbedrag. Voor het bezorgen van spullen is er een minimum waarde van €100
4. Hoe moet ik betalen?
Je maakt het bedrag over naar de betreffende rekening.
De betaling kan ook contant betaald worden
5. Betaal ik borg?
Je betaalt borg per categorie
Borg kan alleen per rekening betaald worden. Dus niet contant.
​
Bar €150
Ceremonie €50
Photobooth €200
Bubbles & Bites €50
Spellen €50
Sfeer & Warmte €50
Winter € 100
​
6. Hoe zit het met aanbetaling en annulering?
Op het moment dat de offerte akkoord is dan wordt een een aanbetaling gedaan. Dit bedrag hangt af van de gehuurde items. U kunt tot 48 uur van te voren gratis annuleren.
7. Kunnen de spullen bezorgd/opgehaald worden?
De gehuurde spullen kunnen tegen een meerprijs worden bezorgd en opgehaald worden. De bezorg/haal momenten worden in overleg gepland.
8. Zetten jullie spullen klaar?
Alleen bij de photobooth helpen we mee met opbouw/uitleg. De andere items zetten wij niet mee klaar. Het is dus de bedoeling voor de grote items dat jezelf hulp inschakelt.
9. Kunnen we spullen zelf ophalen en terugbrengen?
Het is in overleg zeker mogelijk om spullen zelf op te halen en terug te brengen. Dit gebeurt wel altijd in overleg.

